30 Eylül 2014 Salı

Şems' e Sesleniş... TÜRKAN' IN ANISINA...

Herkes gidiversin, cananım sen gitme.
Gam dostum benim, canım sen gitme.

Hoş bir gülüşünle bir kadeh şarap ver,
Dünya güzelim, mey sunanım sen gitme.

Ey dünyası hoş geçen nasılsın bensiz?
Gam arkadaşımken nasılsın bensiz?


Sensiz harabım, hazan misal çehremle

Taptaze yüzünle nasılsın bensiz?


Terketti de gitti, yoktu ondan güzel.

Hiç doymadı gönlüm yüzü bin güle bedel.


Gül gittide ardında dikenler kaldı,

Gittin ama gönlümün devasıydın, gel…

Mevlana Celaleddin Rumi Hz.
Sevgili Türkan, Konya'da Erenlerin, Evliyaların içinde ne mutlu bir toprağın var ki, bizler istesek te ulaşamayacağız..
Herkes gidiverdi, sen bile gittin, Canım arkadaşım, sen gittin, senden sonra  biz Özlem 'le can olduk, tesadüf mü bilemem, iki sevdiğin dostun ' dost ' oldu ardından... Ey dünyası hoş geçen, gam arkadaşım Türkan, seni çok özlüyorum, hiç unutmadım.. 
En güzel bahçelerde, Mevlana' mla , Şems' imin bahçelerinde sana en güzel rüyalar...
Yüzü bin güle bedel arkadaşım, Nur içinde yat...


1 yorum:

  1. Rahmetullahi aleyh..

    Öldüğüm gün tabutum yürüyünce
    Bende bu dünya derdi var sanma!
    Bana ağlama,
    'Yazık, yazık! ' 'Vah, vah! ' deme!
    Şeytanın tuzağına düşersen vah vahın sırası o zamandır.
    Yazık yazık asıl o zaman denir.
    Cenâzemi gördüğün zaman 'Elfirak, elfirak! ' deme!
    Benim buluşmam asıl o zamandır.
    Beni mezara koyunca elvedâ demeğe kalkışma!
    Mezar cennet topluluğunun perdesidir.
    Mezar hapis görünür amma,
    Aslında canın hapisten kurtuluşudur.
    Batmayı gördün ya, doğmayı da seyret!
    Güneşle aya batmadan ne ziyan gelir ki?
    Sana batma görünür amma
    Aslında o doğmadır, parlamadır.
    Yere hangi tohum ekildi de yetişmedi?
    Neden insan tohumu için
    Bitmeyecek, yetişmeyecek zannına düşüyorsun?
    Hangi kova suya salında da dolu olarak çekilmedi?
    Can Yusuf'un kuyuya düşünce niye ağlarsın?
    Bu tarafta ağzını yumdun mu, o tarafta aç!
    Çünkü artık hay-huy'un, Mekânsızlık aleminin boşluğundadır.

    YanıtlaSil